Nu avgörs det i sista. Om någon haft nytta av rapporten får ni gärna registrera och skriva hej :)

Jag är mycket nöjd med rapporteringen. Hoppas att dom klarar av att gå till kval. Men kvalet ser inte lätt ut.

Det var trevligt att kunna följa rapporten. Som IFK;are numera bosatt i Spanien så¨är det fint att kunna följa laget på detta sätt. Har tyckt det varit oerhört dåligt av en förening som IFK att inte någon ledare på plats kunnat knappa in lite live info. Så stort TACK!

Kul! Rapporten i sig lämnar såklart lite att önska. Knepigt med några djupa analyser och långa inlägg när man skriver från mobilen och dessutom måste följa matchen. Men kan ju iaf vara kul att se ställning i realtid!

Håller med om att ifk borde kunna sköta det bättre. Förut hade man ju iaf målrapport på twitter!

Kul med en live rapport. Stort tack säger jag!
Vann Halmia?

Ja Halmia vann.
Dom möter olympic i sista, så vi lär behöva slå hittarp för att nå kval.

@gul sa i IFK Malmö vs Varbergs Gif:

Jag är mycket nöjd med rapporteringen. Hoppas att dom klarar av att gå till kval. Men kvalet ser inte lätt ut.

Otroligt tufft kval.
Men skön vinst. Vi borde säkrat segern i början på andra halvlek, men får vara nöjda ändå.

@super-hans sa i IFK Malmö vs Varbergs Gif:

Ja Halmia vann.
Dom möter olympic i sista, så vi lär behöva slå hittarp för att nå kval.

Det fixar vi!

@benso sa i IFK Malmö vs Varbergs Gif:

Det var trevligt att kunna följa rapporten. Som IFK;are numera bosatt i Spanien så¨är det fint att kunna följa laget på detta sätt. Har tyckt det varit oerhört dåligt av en förening som IFK att inte någon ledare på plats kunnat knappa in lite live info. Så stort TACK!

Ja. Försöket med live-tv var ju en bra idé men tekniken var tyvärr kass.

Låg inte Gungör väldigt djupt igår? Tycker han brukar ligga högre upp.
Tycker förvisso han skötte sig utmärkt där. Mest nyfiken på om det var enligt matchplanen.

Att han skönk djupare gjorde ju även att ytterbackarna kom upp högre och oftare.
De Pombal gjorde en av sina bättre matcher för i år.

• 50
    Visningar