Tipstävling!

• Har som ett litet hobbyprojekt utvecklat en sida där man kan tippa sluttabellen i olika ligor.
    Nu kan man även tippa Div 2, och då tänkte jag att vi kan försöka samla ihop ett gäng och köra en tävling i år. Jag slänger in ett litet pris i potten.

Regler

Man tippar alla lags slutplacering och får sen 1 fel för varje felplacering man har jämfört med lagets verkliga slutplacering.
    Minst antal fel vinner.
    Det är alltså resultatet när tabellen är färdigspelad som gäller.

Hur man tippar

Att tippa är gratis och i prispotten ligger en IFK-halsduk som överlämnas vid tillfälle efter att sista matchen är spelad. Man måste registrera sig med en riktig mail så jag får tag på vinnaren :)

Att tippa är enkelt och tar bara någon minut:

• Gå hit: https://betlings.com/betform/ifk-malmo-2019
    • Dra sedan lagen till dit du tror dom slutar och fyll i utslagsfrågan
    • Lösenordet för att tippa är: kanariefagel
    • Klicka på Place Bet och skapa ditt personliga konto med ett privat lösenord. Här kan man även passa på att välja så att allt blir på svenska framöver.

Man kan redigera sitt tips ända fram till deadline som är 5:e april, då ligan drar igång.

När tävlingen har startat

Efter 5:e april kommer man kunna se statistik på hur vi har tippat i snitt, vem som har det mest udda tipset, och såklart kommer man även kunna se alla andras tips i detalj.
    Antal fel och aktuell ställning kommer automatiskt att uppdateras efter varje match.

Frågor? Ställ dom här! Informera gärna här när du tippat också!

• kul!

Jag har dålig koll på många div 2 lag men lämnade in mitt tips nu.

Nöjd om jag inte kommer sist

• Hoppas mitt (kurre) blev registrerat korrekt.

• Klart!

Senaste ämnena

Forumstatistik

166
39
125
Besökare idag