Div 2 Västra Götaland

• Snart halva serien spelad och då jag i mitt yrke har möjlighet att åka runt och se många matcher i Skåne tänkte jag summera lite hur olika lag ser ut.

Väldigt jämt i år och alla lag slår ju alla.

Eslöv är väl det lag jag har sett som sett svagast ut. Fortfarande en gåta hur vi kunde förlora mot dom i premiären.

Halmia tillsammans med Ängelholm och Quiding är starkast och jag blir förvånad om segern inte hamnar hos någon av dessa tre.
    Rosengård och Olympic känns svårbedömda. Tror dom kommer tappa en del.

Ullared och Vinberg får nog kriga i botten. Prespa har jag inte sett men rapporterna säger ju att de ser riktigt svaga ut. Dålig moral efter en svag inledning också antagligen?

Lyckas vi vinna ytterligare några matcher på taken tror jag vi har chans på kvalplatsen uppåt. Men visst behöver vi en forward till nu när Ramadan verkar avskriven för en comeback?

• @adam

@adam sa i Div 2 Västra Götaland:

Snart halva serien spelad och då jag i mitt yrke har möjlighet att åka runt och se många matcher i Skåne tänkte jag summera lite hur olika lag ser ut.

Väldigt jämt i år och alla lag slår ju alla.

Eslöv är väl det lag jag har sett som sett svagast ut. Fortfarande en gåta hur vi kunde förlora mot dom i premiären.

Halmia tillsammans med Ängelholm och Quiding är starkast och jag blir förvånad om segern inte hamnar hos någon av dessa tre.
    Rosengård och Olympic känns svårbedömda. Tror dom kommer tappa en del.

Ullared och Vinberg får nog kriga i botten. Prespa har jag inte sett men rapporterna säger ju att de ser riktigt svaga ut. Dålig moral efter en svag inledning också antagligen?

Lyckas vi vinna ytterligare några matcher på taken tror jag vi har chans på kvalplatsen uppåt. Men visst behöver vi en forward till nu när Ramadan verkar avskriven för en comeback?

Jaha det blev ju inte jätterätt det här.
    Quiding vann förvisso, men jag trodde verkligen inte Olympic skulle hålla hela säsongen och att Ullared och Vinberg båda kommer relativt högt upp kan jag fortfarande inte förstå.
    Har sett en del matcher med framförallt Vinberg och tycker inte alls dom imponerar.

Lyckas vi hålla oss kvar via kvalet mot Lahom FK (dom ska ju vi ju bara slå!) så tror jag nästa säsong kan bli bra ändå.
    Tycker serien ser svag ut, framförallt när vi blir av med överlägsna Quiding. Dom har verkligen gjort det bra i år.

Nåja, vi laddar om mot Laholm nu.

Senaste ämnena

Forumstatistik

166
39
125